Saturday, February 21, 2009

7 მასწავლებლის კომენტარი

პროექტი "ხაჭაპურის" განხორციელების მიზანი იყო მოსწავლეებისათვის მათემატიკის საყოფაცხოვრებო პირობებში გამოყენების დემონსტრირება. თეორიული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება. ინფორმაციის მოძიება / დამუშავება. ვარაუდების გამოთქმა მონაცემებზე დაყრდნობით, კვლევის დაგეგმვა/ ჩატარება. შემოქმედობითობა, წარდგენილი ნამუშევრის ორგანიზება (ისტ-ს გამოყენებით), საზოგადოებასთან ურთიერთობა, თანამშრომლობითი სწავლა
    პროექტი "ხაჭაპური" სასწავლო პროექტია. იგი შესაბამისობასია ეროვნული სასწავლო გეგმის შედეგებთან და ინდიკატორებტან მათემატიკის საგნის ფარგლებში. 
მათ. IX.11. მოსწავლე აწესრიგებს და წარმოადგენს მონაცემებს დასმული ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელი ფორმით.

  • აჯგუფებს რაოდენობრივ მონაცემებს ინტერვალთა კლასებში და აგების შესაბამის ცხრილს/ ჰისტოგრამას (მათ შორის ტექნოლოგიების გამოყენებით)
  • არჩევს დაჯგუფებულ რაოდენობრივ მონაცემთა წარდგენის შესაფერის გრაფიკულ ფორმას, ასაბუთებს არჩევანს და ქმნის ცხრილს/ დიაგრამას (მათ შორის ტექნოლოგიების გამოყენებით)
  • ერთი გრაფიკული ფორმით წერმოდგენილ მონაცემებს წერმოადგენს განსხვავებული გრაფიკული ფორმით და წარმოაჩენს თითოეული ფორმის ხელსაყრელ და არახელსაყრელ მხარეებს.

მათ.IX.13. მოსწავლე აკეთებს მონაცემთა ანალიზს და აყალიბებს დასკვნას


  •    ამოცანის კონტექსტის გათვალისწინებით ირჩევს შესაფერის შემაჯამებელ რიცხვით მახასიათებლებს, ასაბუთებს თავის არჩევანს, ითვლის და იყენებს მონაცემთა ერთობლიობის დასახასიათებლად/ შესადარებლად 
  • იყენებს გრაფიკული ფორმით წარმოდგენილ მონაცემებს სტატისტიკური შინაარსის მოსაზრებათა/ არგუმენტების ჩამოსაყალიბებლად ან შესაფასებლად.

პროექტით სწავლებამ გამოიწვია მოსწავლეთა მოტივაცია, გააზლიერა ენთუზიაზმი, აღძრა ინტერესი და გაზარდა მათი პასუხისმგებლობა. ისინი ხალისით ასრულებენ სამუშაოებს. პროექტი წერმატებით განხორციელდა.



No comments:

Post a Comment